Veckan

Ja veckan har varit rätt händelserik. Har gjort en hel del, har börjat på jobbcollage som dom kallar det. Trivs hittils och det är bra. Måste bara försöka komma på vad det är jag vill gör. Plugga lr jobba. Men såna där stora beslut kan jag inte fatta för fort. Förhoppningsvis kommer jag på vad jag vill snart. Det visar sig. Det jag vill just nu är att flytta till eget place. Känns som om många saker blir lättare då.
 
Imorgon ska jag till Karlstad och lämna ena hästen till träning. Och nästa vecka blir det jobbcollage igen. Rätt skönt att faktiskt ha något att göra om dagarna istället för att vara hemma hela tiden.

Ciao


Kommentarer
Postat av: college essay editing

I like days full of events!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0