Utmaning

Fick en utmaning av min syster. Att jag ska nämna alla djuren by namn som familjen haft under alla år. Hon trodde det skulle bli runt 33. Jag har haft väldigt många dock vet jag inte om jag kommer ihåg alla by namn.

Bobban, Brill, Elsa, Vera, Allan, Ida, Siri, Klara, Ebba, Snuffe, Frodo, Smilla, Olle, Pär, Piggy, Snutten, Bamse, Dino, Tulda, Rutemma, Mille, Hurley, Tiny, Gizma, Sweety, Dr house, Gurkan, Saga, Mireille, Dixie, Lucy, Skalman, Sköldis, Beatrice, Alva, Lisen, Gösta, Junior, Bibbi, Alpa, Asta, Daisy, Fanny, Ozzy, Maud, Dracula, Charlie

Plus:
Massa fiskar
4 vuxna salamander
massa salamanderbebisar
Typ 3 kaniner
1 ödla
Några marsvinbebisar.

Det här är allt jag kommer på nu. Finns nog flera djur vi haft.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Några du glömt: OTTO <3, Selma, Kajsa, Minus, Dante, Pompe, Lisa. Fast jag vet inte vilka som fanns kvar när du föddes.

2010-01-18 @ 11:57:25
URL: http://barnet.bigmouth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0