Starstruck

För några dagar sen var jag och mamma inne i vingåker och skulle in på provinbutiken och handla hundben. När jag är påväg att öppna bildörren ser jag att bilen brevid rör på sig så jag stänger dörren. Jag reagerar på bilen eftersom det är en sån snygg bil och en sån vill jag gärna ha, och i bilen sitter inte mindre än Roger Pontare! Haha va paff jag var! Jag vet vart han bor och har flera ggr undrat om han ens handlar mat och sånt i Vingåker och tydligen gör han de, lr mat och mat han handlar på Provinsbutiken. Jag vart allt nyfiken på vad han hade handlat. Jag tror han hade handlade fågelfrön, mat till vilt och kanske hundmat. Hihi det var bara saker jag fick upp i huvudet. jag vet inte ens om han har hund:P Men han verkar vara snäll mot djuren.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0