Livet

Hade lite tankar härom kvällen. Om livet såklart. Jag kände lite avundsjuka, på folk som lyckas. Det känns som om jag aldrig lyckas med något, jag vill kunna skryta om något. Något som andra kan känna att fan det vill jag med lyckas med. Jag vet inte ens om jag har gjort något som andra är avundsjuka på. I dom flesta fallen när jag kan känna fan nu har jag gjort det, så finns det andra som bräcker. Jag vill också kunna vara lika duktig och diciplerad som andra. Folk som orkar plugga tex. Jag vill också plugga men ändå inte. Folk verkar tycka man är dum om man inte gör det i dessa kristider men jag vill inte plugga om jag verkligen inte känner för det 100 procent. Jag tänker lyckas ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0