Västerås

Ja åkte till västerås tillslut, i lördags. Var på syrrans skola hela dagen och kvällen för det var kulturnatten. Shit vad ont i fötterna jag hade när vi kom hem. Träffade Vicky på kvällen också, fick äntligen se magen irl liksom. Tänk att det är en bebis där inne! I söndags drog jag och Vicky ner på stan och åt lunch och sen shoppade lite. Jag hittade 2 leggings och fick en tröja på köpet, present till sebastian och nagellack. Sen bjöd jag syrrans familj på familjepizza, och på kvällen vart det spel. Ticket to ride, hur kul som helst. Fattade knappt något i början för det var så mycket att hålla reda på men andra gången så vann jag nästan, de ni! Haha kom tvåa. Stolt. Sen vart det film, pojken i randig pyjamas. Usch hemsk film, men absolut sevärd. Handlar om koncentrationsläger. Igår följde jag med Vicky till stallet, och fick äntligen träffa hennes sköthäst. Otroligt söt var hon, tog säkert 50 bilder. Sen in till stan för lunch och shopping med syster hittade en coolt linne på hm, sen skynda till tåget. Men jag har haft det supertrevligt och kul. Underbart att träffa Vicky tre dagar i rad, var så sjukt längre sen vi kunde umgås så. Älskar´t <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0