Vaknat på fel sida.

Gah! Har totalt vaknat på fel sida, fick ett samtal och efter de vart jag förbannd. Människan kan ju inte lyssna för fem öre! Människan är så ängslig så jag blir tokig, jag ger henne råd om hur hon ska göra men hon bara säger emot och vågar inte göra det själv. Jag blir tillslut arg och säger med barsk röst att jag är utbildad djurvårdare och jag vet vad jag snackar om. Gör som jag säger så fixar det sig men hon vägrar lyssna och vill snacka med morsan som om det jag säger är fel. Morsan brukar fråga mig om såna djurfrågor eftersom jag oftast vet. Jag hatar att folk inte tar en på allvar för man är yngre. Spelar väl ingen direkt roll om man är yngre, bara man vet vad man snackar om. Vad är problemet liksom?!?!

Ja som sagt jag är irriterad idag, fattar bara att datorn inte fungerar som den ska. Har god lust att skicka ut den genom fönstret!

Just idag gillar jag inte livet, varför ska allt vara så krångligt? Vart sitter pausknappen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0