Försök

Jag vill att det jag skriver ska kunna kännas igen, att folks ka tycker det är intressant att läsa mina inlägg. Så där som när man läser en bok och känner igen sig, sådär som man känner inombords. Jag tycker aldrig att det jag skriver bli tillräckligt bra men jag lägger ut det ändå.

Idag har jag haft en känsla inom mig, jag känner mig värdelös och tråkig. Jag hoppas inte jag är tråkig i allafall. Har så mycket olika känslor inom mig egentligen, men det slutar med att jag känner mig helt pucko.

Varför kan inte jag lika bra som andra kan?

Ja detta var ett tappert försök till att skriva så man känner igen sig. Ganska patetiskt kanske.,

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tråkig vet ja inte om ja kan hålla med om, ja menar du är ju så kreativ att du kommer på en idé som att starta hunddagis o djurrehab inte alla som kommer på sånt själv!

2009-09-08 @ 22:15:02
Postat av: Mimmi

Alla är inte bra på samma saker, och tur är väl det. Jag kanske har lättare med orden än du har, men du är bättre med människor än jag är. Jag tycker i alla fall det är intressant att läsa här och hoppas du fortsätter.

2009-09-09 @ 18:11:33
URL: http://yta.bigmouth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0