Tandläkaren

Ja igår åkte jag till Kumla till Thea tandhälsa pga av min visdomstand. Usch jag har så ont! Kom dit och fick träffa en tjej som skulle göra min undersökning, för det första var hon inte trevlig. Hon var rätt hårdhänt, lr inte hårdhänt men hon var inte direky mjuk på handen. Jaja jag orkar inte skriva allt som hände, men jag fick inget defenitivt svar på hur dom ska göra med min visdomstand, jag får fortsätta ha ont ett tag till och skölja munnen med bakteriedödande ifall det är en inflammation lr vad hon sa. Men om det inte går över kanske jag måste dra ut den eller operation. Båda sakerna kostar massa och jag har inte direkt råd heller. Sen fick jag tid för lagning av några hål, 1200 per hål! Jisses.

Men jag hoppas det går äver snart så jag slipper punga ut pengar. Ju emr jag pratar desto mer ont gör det, lite jobbigt faktiskt eftersom jag gärna snackar en del :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0