Seg dag

Idag har varit en riktig seg dag. har inte gjort något knappt, suttit vid datorn och pusslat ungefär. Sitter inne på tradera och kikarpå om jag hittar några fynd. Vann ju en väska ifrån makeup store men hon ar inte hört av sig så jag vet inte om jag får sen väskan. sen är det en annan tjej som lagt ut en annons på en likadan väska och det är exakt samma bild. Man kan ju undra. Kankse ska maila och kolla lite.

Som sagt seg dag och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Kanske komemr något till inlägg sen.

Längtar som fan till den 9 okt, då jag ska tatuera mig. Längtar mer ju mer jag läser Kat Von D:s bok. Ska försten in och se om dom har hennes serie på cdon.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0