Rubrik?

Ja idag har jag iallafall varit en snabbis på jobbet för att lämna av min timrapport, vilket är rätt viktigt :P Träffade Tina som är ansvarig för att ringa in folk om det behövs. Gick dit och fråga om hon hade någe jobb men inget hon visste just nu. Typiskt jag som verkligen vill jobba nu. Ha ju abstinens.

Fick mail att boken från cdon är nu leveread och om jag har tur kommer den imorgon!

Har inte gymmat på ett tag nu, fan att jag har blivit så slö lr vad man ska säga. Jag var ju riktigt duktig där et tag 3 ggr i veckan minst. Nej nu måste jag börja igen. Vill ju inte förlora pengarna direkt.

Riktigt pissväder är det ute, regn regn åter regn. Tur man har en massa pussel och tidningar att läsa.

Känner att snart måste jag träffa mina vänner. Kanske ska ta en tripp uppåt?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0