Paket och hästridning

Hade ingen ork att blogga igår var helt slut i kroppen. Vaknade och hade ont i hela kroppen och fattade först inte varför, men sen slog det mig att jag målade ju rummet igår och rollade så det var därför. Fick sms av grannen som frågade om vi skulle rida idag. Och det var ju riktig fint väder så vi tog en sväng, vart en bit iallfall. Min häst har ju inte direkt kondis men hon hängde på och tyckte det var riktigt kul. Följde med henne hem sen och gosade med hennes hundar, valpen är nu 4 månader. Hämtade sen Bobban så dom fick hälsa och gud vad kul han hade! han har ju så svårt att busa med vissa hundar men små tikar som är snälla kan det funka och dom vart värsta kompisar.

Sen gick jag och hämtade posten och jag hade fått paket igen från cdon. 3 böcker och 1 dvd. Och idag kom min väska från tradera :)

Vart helt slut igår i kroppen och ont i huvudet och det håller i sig idag med. Var till grannen igen så dom fick leka och Bobban är helt kär speciellt nu när hon löper. Synd att Bobban är kastrerad annars hade det blivit så söta bebisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0