Motion

Idag har jag varit ute ännu en gång i skogen och plockat svamp. Hittade riktigt stora katnareller, dock inte mer än en liten påse vart det. Men det gör inget jag plockar för det är kul, dom andra får äta den. Vi var ute med alla hundarna i 3 timmar minst, snacka om trött i kroppen jag vart. Inget gym idag men som sagt var ute och gick i 3 timmar. Igår fick vi hem paketet från lekmer och mamma och jag har reda lagt klart ett tusenbitarspussel :P Har börjat på ett nytt. Snart r det dags för So you think you can dance. Final idag coh utröstning imorgon, tyvärr vet jag redan vem som vann. Väntar fortfarande på min bok, och jag fick från cdon att den kommer bli försenad. Suck. Men jag får tänka " den som väntar på något gott väntar aldrig för länge "

Imorgon vet jag ej vad som erbjuds, har sjukt ont i munnen pga av en visdomstand. Den verkar växa fel. Måste ringa och kolla vad det kostar att ta bort den. Usch. Nej nu ska jag kila.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0