Hundpromenad och städning

Smsade grannen och frågade om hon ville hänga med ut på en skogspromenad med mina och hennes hundar, och det ville hon. Så vi drog ut och dom lekte och hade det jättekul, och vi hann snacka lite skit:)

Ringde Vicky när jag kom hem och vi snackade säkert en timme. Sen tog jag tag i städningen har sagt det i flera dagar att jag måste fixa rummet, så himla dammigt och skitigt. Haha Vicky sa de också att jag har sagt det till henne också men jag kommer aldrig för mig att göra det. Haha så typsikt mig.

Har fortfarande inte bestämt mig ang Västerås i helgen, det beror på några saker så vi får se. Annars åker jag upp och stannar i en vecka i oktober.

Sitter och tar en bloggpaus från städandet och lyssnar på Empire state of mind. Jag diggar den massa! Refrängen är bäst.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0