Blandat

Har inte skrivit på ett tag men har inte orkat blogga något. Har i allafall gjort flera saker nu dom senaste dagarna, varit fram och tillbaka från Södertälje för att hämta en kompis hundar. Igår var jag på grannens dotters ridning och kikade när dom hoppade. Så himla kass ridlärare så jag och annika satt och snackade skit och klagade :P Hade iallfall roligt coh det är huvudsaken. Häromdagen satt jag och beställde mineralögonskuggor med syster och jag beställde 10 stycken olika skitsnygga och en primer. Så nu har man något nytt att vänta på.

Var till veterinären idag med Loppan coh Daisy för en hunden skulle ta bort några tänder och den andra skulle rakas. Stackars små hundar dom är alldeless vingliga. Men nu är dom så fina.

Funderar på om jag ska dra till västerås i helgen eller stanna hemma. Känns lite dumt att åka om brorsan kommer hit iofs men vill ju träffa syrran, vicky och jennie. Vore så himla kul! Ja jag får ta en funderare.

Funderar också om jag ska antingen städa mtit rum eller rida. Hinner ju iofs göra båda sakerna, haha. Ja vi får se.

Kommentarer
Postat av: Jennie Petersson

Vore jätte jätte jätte kul om du kom upp, vill träffa dig livan :D

2009-09-15 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0