Slödag

Idag har jag sovit massa, har varit riktigt trött och haft spänninghuvudvänrk till och från. Ringde veterinären imorse och han sa han skulle komma idag eller imorgon, men han kom inte så det blir imorgon. Dock vet jag inte tid än. Köpte en morotskakssats idag på Ica för 20 kr och gjorde, sjukt god vart den. Mums! Köpte även Alhgrens bilar doppade i mjölkchoklad, först tyckte jag inte dom var så goda men dom vart godare.

Imorgon kommer Lillemma hit och gör landet farligt :P Haha! Så jag städar mitt rum lite, såg ju skit ut. Satte äntligen på skinzet på datorn, jäkligt svårt coh lite snett vart det men va fan första gången liksom. Fick klippa till det med. Men det vart snyggt.

Snart ska jag få känna nålen mot mitt skin. Ska bli så nice!

Ciao for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0