Rubrik?

Igår la jag mig tidigt, eller tidigt för mig. Somnade nog innan 12 iallafall. Vaknade runt 6 halv 7 och var pigg men tvingade mig att somna om. Vart väckt vid 10 av mamma som ville jag skulle komma ner för något hemsk hade hänt. Shit tänkte jag har det hänt något med djuren eller så. För pappa ska köra Junior idag och jag hade inte hunnit titta på klockan så jag trodde det hade hänt något. Som tur var det inte de, puh! Borde inte skriva vad som hänt men grannen behöver extra hjälp iallafall.

Ska hem till Ylva idag och bli bjuden på mat, mumsfillibabba! Imorgon smäller det, akvariumet ska inhandlas :D Jag har suttit och skissat, skrivit ner saker som ska inhandlas m.m. Ska bli så kul att fixa i ordning det.

Ciao for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0