Örebro

Idag tog jag, mamma och pappa en shoppingtripp till Örebro. Var ju nyss där med shopping sitter aldrig fel:D Köpte lite saker på Ikea som komemr bli till nytta senare och hittade lite smått på lågprismagasinet. Handlade inte för mer än 150 kr totalt. Tråkigt för jag ville shoppa men men inte alltid man hittar massa saker. Kollade på akvarium men har inte bestämt mig än, ska ringa imorgon och fråga om ett på 19-liters om dom får in ett snart.

Imorgon ska jag nog in till kholm och lämna in mitt cv och personliga brev till Guldfynd.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tova

Hallå?! Du kunde ju åkt förbi hos mig! Jag bor ju i Örebro! :D

2009-10-22 @ 23:30:44
URL: http://technotova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0