Lugn dag

Idag är det en lugn dag. Tar igen mig efter all shopping igår :P Haha fick massa saker för ungeför 600 typ, underbart! Emma och jag var på själva köpcentrumet, och det är stort. Vi gick i flera affärer, dock vart det inga kläder denna gång. Hittade inget jag föll för direkt. Köpte 10 doftljus på lagerhaus och en supercool skål. På hm var det 2 mascaror på extrapris och saltvattenspray till håret. Nytt nagellack och fil från Kicks, köpte svart lack denna gång. Målade på det igår coh lite ovant är det för jag har annars hot pink eller guld. Sen på ikea vart det en tavellist, lilaaktig lampa, avlångt svart ljusfat, lite svart hylla, 3 ljuslyktor. Sen drog vi till lågprismagasinet och där hade dom sjukt billiga saker gah! Köpte en ny sopkvast som är rosarutig påminnner om burberry för 49 kr, sen en tavla, lite godis och två skålar som det står "ice cream" på så nu har jag dom skålarna i alla fyra färger. Tror det var alla saker iallafall :D

Trodde först inte det skulle bli en lyckad shoppingdag eftersom jag var först och främst ute efter en jacka och tröja, men efter lunchen så hittade jag allt detta.

Så idag har man städat hemma och bara tagit det lugnt. Skönt men när det blir för mycket börjar huvudet spinna och jag tänker igen. Jag vet inte hur jag ska göra med en sak och det stör mig. Känner att en paus vore det bästa i nuläget.

Ciao for now!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: nej du har ju tur som kan bo hemma :P Jag fick och får ju inte så hade ju itne så mkt o välja på :O

2009-10-14 @ 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0