Jag tänkte...

Jag tänkte som sagt gå och sova tidigt idag, kände redan vi halv tio att jag var trött och huvudvärken kom smygandes. Gick upp efter vi nattat hästarna för att sova men så tänkte jag, bara kolla mailen sen sova. Men icke sa nicke. Sätter jag mig vid en dator så sitter jag där och måste kika minst 4 bloggar, mailen och min minneslista på tradera. Ja jag är hopplös jag vet. Skulle gått och sovit direkt känndes det som, det känns som att inget gott händer efter 00.00 haha som i "How I meet your mother" Nothing good happends after 2 a clock. Ja jag vet inte om jag gjorde det rätta, känns ändå lite fel. Men tiden får utvisa helt enkelt. Gick och tog mig en dusch, det var riktigt skönt. Smörjt in mig med Black xs så nu luktar jag gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0