Ja!

Jag har funderat i veckor på ett speciellt fisknamn. Det är så att just den fisken vill jag ha i akvariumet och behöver läsa på lite om den men det är ju svårt när man inte vet namnet. Jag har letat och letat,testat sökt på flera olika ledtrådar men ingenting. Sen tog jag min sista utväg :P Jag frågade en kille på zoonen som jag vet har hållt på med fiskar lääänge. Så jag frågade om han visste, jag förklarade det jag kom ihåg. Och ja äntligen fick jag namnet på fisken, Galaxy rasbora. Jag visste att det var något med rymden haha. Hoppas bara jag hittar fisken i butik. För fiskarna jag vill ha är: Kampfisk, Galaxy rasbora, eventuellt dario dario och sen några körsbärsräkor. Mitt akvarium kommer bli såå snyggt, väntar bara på att få hem det.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0