Igår

Igår kom ju Emma hit och det var mycket trevligt. Fick två klädesplagg av henne, ett leopardlinne och en fin tröja med leopardtyg. Skitsnygga, tack! Det kom mer folk hit och hälsade på och till slut hade vi 16 hundar här, mycket trevligt! Emma och jag såg på en skräckfilm på spanska, barnhemmet. Den vart helt okej, om man såg den på kvällen när det är mörkt är den nog bättre. Men eftersom jag sett så många skräckisar så bli jag inte rädd i första taget men en scen var riktigt läskig. Men en mycket trevlig dag var det igår.

Dock kom inte veterinären suck så jag ringde idag och han skulle komma i eftermiddag. Och imorgon blir det tatuering!! Shit. Haha och jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken, haha. Men billigt blir det. Så vi får se vilken det blir, en suprice helt enkelt :D

Idag är jag ensam hemma så det blir säkert en del slapping.

Ciao för now!


In your dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0