Hemma igen

Sådär, nu har man varit hemma drygt ent imme. Jobbade inatt och det var en väldigt lugn natt. Men efter dagen innan då det var kaos när jag jobbade så är det snacket just nu. Haha när dom träffar mig och frågar vad jag heter så låter det, - Jaha är det du som är Liv, ja jag hörde om igår när det var kaostiskt. Haha jag kan inte annat än skratta, jag vet det inte var mitt fel iallafall. Men alla pratar om det just nu känns det som. En skulle maila chefen och säga att såhär får det inte vara, att vi vikarier får hoppa in och jobba hur som helst med vem som helst. Så vi får se hru det blir sen iallafall.

Kom hem till ylva och däckade i sängen rätt fort och fick sova till halv ett, suck är sjukt trött men jag överlever. Ska på bio ikväll, på flickan som lekte med elden.

Ciao

Kommentarer
Postat av: andrea

Hejhej, fin blogg du har :) Är allt bra med dej sötnos?, ha en underbar dag kramar!

2009-10-18 @ 16:51:31
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Hejsan.



Jag gillar verkligen din blogg, har läst den ett tag nu. Kom gärna in på min och kika, den är söt den med. :)



Allt bra med dig då ?



Kraaam!

2009-10-18 @ 17:21:50
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0