Äntligen

Nu kommer det äntligen en bild på min andra tatuering. Inte den bästa bilden för här är den insmord men det kommer bättre när den är helt läkt. Jag är så himla nöjd, kan inte sluta titta på den. Den är så stilren och perfekt. Äntligen har jag den där, den betyder så mycket för mig <3 



Det var absolut värt smärtan, haha nej så ont gjorde det inte. Svårt att beskriva men på vissa ställen gjorde det mer ont för hon kom antagligen på en nerv. Tror det var f:et eller l:et som kändes mer än det andra. Men det är så värt det ändå. Och jag betalade 700 för den och det är aboslut ett plus, men om man verkligen vil ha något så får det ju kosta men jag vart paff att den ändå vart så billig. Hade räknat med 1000 kr kanske. Fyllde ju också i min första coh den gjorde ont, usch ville det skulle ta slut. Men det är ju som ett ärr där redan så det var nog därför. Men det gick fort ändå.


Kommentarer
Postat av: .Elin

Så det blev inte L:et :P Texten var fin! O de viktigaste är ju att den betyder något =)

2009-10-11 @ 19:01:06
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0