Uttråkad

Att vara uttråkad har sina fördelar, eller det kanske inte är någon fördel:P Jag blir så uttråkad att jag sitter på tradera. Nu har jag vunnit två auktioner till, 2 parfymprover från Ed hardy. Har försökt flera ggr att vinna dom men dom brukar alltid blir så dyra och det känns onödigt eftersom dom innehåller max 1,5 ml. Men nu vann jag dom och priset för dom båda med frakt vart runt 57 kr. Så nu har jag att ser fram emot 3 paket/kuvert som kommer i veckan:) Med tanke på att dom senaste veckorna har varit tråkiga så måste jag ha något kul att se fram emot anars går jag under.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Liv :)

2009-11-15 @ 23:40:04
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0