Update

Idag var jag på möte på arbetsförmedlingen med min handläggare tror jag det var. Var rädd att det var någon tråkig jävel men vart glatt överraskad hur trevlig hon var. Vi klickade verkligen och hon tyckte det var superkul med en ärlig och djurtokig tjej som jag. Haha, jag pratade på och hon lät superposetiv och tyckte jag var aktiv i arbetssökandet så det lät bra. Ska dit nästa fredag på ett möte om jobbcoacher och höra om det är något för mig.

Imorgon blir det höhämtande igen och sen kommer Emma och Kim, och kanske lite fler folk för spel och äta gott. Ska bli hur trevligt och mysigt som helst.

Vann en traderaaukion, en ascool nyckelring som är i form av en diamantring. Har sett den på bluebox men då hade jag varken pengar och den var rätt dyr har jag för mig. Vann den för 10 kr med frakt på 18 kr.
http://fiabloggen.blogg.se/images/2008/ld021_1206782570_2072826.jpg Bild på hur den ser ut, med en berlock där det säger "diamonds are a girls best friend". Längtar tills jag får den. Ska också få en present för att mamma ska ner till Karin i ulricehamn och jag måste stanna hemma :P

Så mer roliga saker att se fram emot nästa vecka!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0