Saknar

Det har ändå blivit några blogginlägg idag, kul! Sitter och tittar tillbaka på alla korten jag lagt ut på bdb och under en bild har jag skrivit en text till min andra syster Vicky, sen läste jag hennes kommentar och jag inser hur mycket jag saknar henne just nu! Saknar henne jämt men nu kändes det extra mycket. Vi har varit bästa vänner i drygt 9 år och jag ser fram emot dom kommande :)

Åh, baby :) Gud vad glad jag blir! Precis efter vi pratat så hade jag i tanke på att göra precis samma sak som du gjort här. Men glömde bort :S Jag tror jag nämnde flera gånger för Erik under kvällen hur mycket jag uppskattade att få prata med dig igen, jag berättade för honom hur jobbigt det känns att veta att du inte finns i närheten. Du är så otroligt saknad och har lämnat ett stort tomrum bakom dig.. men du vet att du är välkommen NÄRSOMHELST, dag som natt, sommar som vinter.. och om du bara visste hur mycket du betyder för mig, det går inte att förklara i ord, det måste upplevas. Du är den underbaraste vän man kan hitta, och såna som du växer absolut inte på träd. I ur och skur har vi stöttat varandra med både med och motgångar och det är jag evigt tacksam för.

Vicky, jag vet jag sagt det förr men jag säger det igen. Jag älskar dig och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta<3

Kommentarer
Postat av: Vickivire

Åhh, vad glad jag blir :) Jag ska också ta och gå igenom allt gammalt man skrivit och lagt ut, tänk vad nostalgi! pusspusspuss på dig!

2009-11-22 @ 16:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0