Kvällen

Ja kvällen har varit lugn, åt supergd mat. Köttfärspaj och idol på de. Erik är ju såkalrt bäst och rätt person åkte ut. Fick tips av syrran vart jag kan hitta tokidoki-saker, på aya.se. Jag ska beställa mobilsmyckena, jag älskar och samlar på dom. 69 kr för en "blindbox" så jag får se hur många jag beställer, är vissa jag verkligen vill ha. billig frakt så nästa vecka blir det nog beställning. Missade första halvtimmen av La ink, tur det går i repris.

Tyvärr blir det inget örebro imorgon, Emma kunde inte. Surt men vad ska man göra, så jag blir ensam hemma några timmar eller hela dagen. Skittrist! Förhoppningsvis blir det örebro nästa vecka, tisdag eller onsdag. Men nu vet jag inte vad jags ka ha för fiskar, hm kanske måste välja mellan kampfisk och regnbågsfisken. Svårt val.

Nej nu vettefan om jag har något mer att skriva. Måste sitta ner någon dag och skriva bra personligt brev, för att skicka runt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0