Jag önskar..

att jag kunde ha samma motivation och ork till att plugga vidare. Är avundsjuk på andra som orkar. Just nu så känns det som att jag aldrig kommer få jobb, hade ju hoppats att svininfluensan skulle göra så många på humlegården skulle bli sjuka så jag får jobba, nej men skämt åsido. Jag trivdes verkligen där, men verkar ju som att det inte blir något mer men man ska aldrig säga aldrig. Frågan är om jag ska starta eget, är sugen en ändå är det en stooor grej. Vad tycker ni?

Idag är en riktig tänkardag, är ledsen och uttråkad. Önskar att man hade ett annat liv. Hoppas att det blir örebro imorgon så jag får mina fiskar. Något kul iallafall:)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0