Helgen och idag

Ska nu försöka skriva lite seriöst om helgen och så. Har haft fullt upp och inte orkat.

Jo förra helgen på torsdagen ringde Vicky och frågade om jag vill med till Tysklnad, och typiskt nog så hade jag ett möte på af och lovat grannen matat hennes hästar så jag kunde inte. Fan asså snacka om sur jag vart. Aja jag kom på tanken att dom kanske kunde plocka upp mig på vägen hem men först så sket det sig men sen så kunde dom om jag drog in till kholm. Så jag packade och fixade mig och drog in till kholm och vart upplockad. På fredagen så hände det inte så mycket, vi kom hem rätt sent så vi lagade mat och typ somnade och vi sov till halv 2 på lördagen. Åt frukost och sen vart klockan massa och vi hann inte in till stan för jag ville shoppa. Erik tänkte ha en killkväll så jag och Vicky tänkte åka in till vås då för att låta dom vara själva men det visade sig att bara Adam kunde komma. Jag och Vicky åkte iallafall in och shoppade på Ica maxi för allt annat var stängt. Hittade några småsaker iallafall, det är alltid kul och sen hämtade vi hem mat och hade det supertrevligt med massa spel. Spelade buzz för första gången och är fast, hur kul som helst. Dock förlorade jag alla gångerna förutom den sista :P Sen spelade vi kortpselet game också skitkul. Det vart en riktig lyckad hemmakväll enligt mig. Såna som jag gillar! Var tvungen att ta 11.35 tåget hem, och när jag kom till vingåker så gick vi på den lilla julmarknaden som var, riktigt tntig var den ,ed typ 6 stånd. Haha, men jag hittade små lerfigurer till att pynta ett ljusfat tänkte jag. Kom hem och började packa inför veckan i Ulricehamn. Så idag åkte jag kl 11.08 och kom hit 14.10 typ.

Varför jag ska bo i Ulricehamn en vecka är för att jag ska hjälpa till med Karins hundflock eftersom en ny hund har tillkommit. Vi får se hur detta går. Jag hoppas jag kan fixa det på något sätt, iallafall underlätta. Har redan städat och gjort om i akvariet, samt lärt henne lite nya saker. Imorgon blir det nog lite städning i hennes garderob och hundpromanader och så. Vi får se. Får ju inte göra allt på en gång så jag blir sysslolös :P

Så nu kom det ett långt men inte så detaljrikt inlägg, men kände jag ville berätta iallafall.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0