Fiskarna!

Nu är äntligen fiskarna i akvariet :D Dock bara 4 stycken än så länge, men det är bara för att jag inte fått tag i galaxy rasbora än. Men dom kommer så småningom. Köpte en röd kampfisk, 2 långfenade regnbågsfiskar och en borneo sucker. Ser fortfarande tomt ut men en bra början. Köpte en till växt också som är på botten. Skitsnyggt, och allt gick på 208 kr.

Sprang in på Gina också för att kika efter ett par ringar jag velat ha ett tag, och dom hade ett par kvar av dom silvriga. Tyvärr lite för liten men jag kan ha en åt gången och inte alla. Men det får duga sen hade dom massa rea på smycken och jag såg att ett halsband med många kedjor på kostade endast 29 kronor nu. Förut kostade det 129 så jag slog till. Sprang in på Rusta och skulle köpa ett ascoolt koppel till Bobban som är tatueringsinspirerat, hittade även en vit minijulgran som jag ska klä med rosa kulor på snöre:P Köpte också mina favorit minimarsmallows! Så det var en lyckad lite shoppingtur, 500 spänn gick tyvärr åt men men.

Såg att jag vunnit en till traderaauktion på ett anteckningsblock från tokidoki.

Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0