Dygnet med Emma

Igår när jag skulle in till stan ringde lilla Emma och frågade om hon fick sova här och självklart fick hon de:) Vi gick lite på stan först och kikade in nya HM och jag tyckte inte alls att det var dåligt som jag hört. Helt okej faktiskt. Köpte en ny väska till hösten svart med lite fickor, 249 kr. Fick för mig att jag skulle färga håret, kommer ju aldrig iväg till frisören och pengarna börjar sina, så vi brjade leta efter billig färg eftersom jag behöver minst 2 förpackningar. Köpte sen 2 stycken snarlika på Ica i vingåker istället. Hittade en ursöt nyckelring på gallerix som jag köpte med en mirandanalle på. Sista stoppet vart sultans och där delade vi på en snordyr chokladboll, tur den var god. 19 kronor kostade den :O Sen for vi hem och fixade klart med djuren innan färgningen skulle fixas. Vart lite brunrött denna gång. Ville igentligen bli ljusare men då vill jag inte fixa det själv. Men jag är nöjd vart av med den grymma utväxten. Vart ju ljusare där men ska nog färg lite mörkare om jag orkar men snyggt vart det, får nog lägga ut före och efterbilder.

Sen har vi haft Saw maraton! Såg dom första tre filmerna och 56 minuter på den fjärde sen gav vi upp, klockan var nog framåt 3 på morgonen. Haha och idag åt vi kebabrulle till frukost/lunch. Vi var sjukt sugna igår men hann inte in till Vingåker men shit så gott det var. Resten av filmerna såg vi idag och jag tycker nog 4 är bäst.

Nu sitter jag och betalar traderaauktioner, lyssnar på musik och fixar på fb :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0