Dagen

Idag åkte jag till Eskilstuna istället för att vara hemma. Åkte på trav och såg 4 Breeders crown finaler. Var ju inte så pepp på trav men var skönt att komma hemifrån ett tag. Vi käkade direkt när vi kom dit och jag satt 2 meter och åt från Erik Adielsson, haha han var mindre än jag trodde. Var en hel del människor där fast vädret var rätt trist. Jag måste verkligen köpa en jacka snart. Haha en rolig sak är att det är ju alltid en kvinna i speakerhögtalarna som pratar under loppen och det var en häst som hade nummer 6 och heter Device. Men när hon sa det så sa hon inte: här kommer nummer sex Device utan hon sa här kommer sex Device och hon sa det så snabbt så det låter som hon säger sexdevice. Då sa jag till pappa är det inte enklare att döpa hästen till dildo. Haha jag var kvicktänkt och jag tycker det var roligt iallafall.

Vi kom hem mellan halv sju och sju. Jag är riktigt trött i benen och fötterna speciellt. Tror nog jag ska ta och slagga snart. Ska upp tidigt imorgon och åka med mamma till Eskilstuna på hembesök.

Planerna dom närmaste dagarna är imorgon Eskilstuna, måndag kanske katrineholm för att kika upp lite saker, tisdag eller onsdag örebro. Hoppas på en ganska späckad vecka. Måste städa snart också, börjar bli skitigt.

Nej nu får det vara nog med skrivandet ska hänga lite mer på fb och sen sova förhoppningsvis.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0