Sugdagar

Usch i två dagarna nu har det varit skitväder och jag har bara haft lust att ligga i sängen och sova bort skiten. Inget roligt har direkt hänt och jag vill umgås och skratta. Saknar helgen i Fagersta där var det mycket skratt och prat. Jag inser vad jag saknar det sociala i mitt liv, här på landet finns det inget över huvudtaget. Undra vad man ska hitta på idag, om ingen kan hitta på något blir jag väl sittandes framför Let's dance och ger kritik. Nej usch nu ska jag sluta klaga blir bara surare om jag fortsätter. Försten har pappas dator dött, jippi. Nu finns det en mindre i huset. Och jag vill ha en egen nu!!


Ciao


Kommentarer
Postat av: Elin

Life is a bitch then you move on :P

2009-03-06 @ 15:07:19
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0