Further and further away

Nu kommer jag klaga igen men jag måste, för dom här senaste dagarna har det mesta känts som skit. Några saker är guld värda som att Emma och Kim kom hit och att jag har lilla chihuahaun annie här som jag är totalt kär i! Men annars så går dagarna så sjukt sakta och jag vill bara gå i ide. Kan jag inte få göra det ett tag tills saker och ting blir bättre?

Just nu känns det som allt jag vill och önskar är så långt borta att jag knappt kan nå dom längre. Mina drömmar vissnar och drömmarna var allt för mig förut. Dagdrömde jämt i skolan om allt från himmel till jord och jag gjorde t om ett arbete om drömmar i skolan om hur viktiga dom är och nu förstår jag att det jag skrev är sant. Jag mår verkligen dåligt nu när mina drömmar är borta, många är helt borta dom andra är nära att försvinna. Jag vet inte ens vad som krävs för att dom ska komma tillbaka, vissa dagar känns det som om jag inte alls är i närheten av att blivit rehabiliterad från branden. Ja jag skyller denna skit på branden, för det var efter den allt sket sig! Innan branden lekte livet och jag njöt för fulla muggar. Fan jävla skit för branden, hatar den. Jag kan inte ens prata om djuren och vill inte för då kommer jag väl börja gråta, jag behöver kanske prata om dom mer för annars kanske dom kommer försvinna från mitt minne och det vet jag inte om jag vill. Jag mer skratta bort branden för det är lättast så men den har satt djupa sår.



My life sucks without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0