What you give, is what you get in return.

Vänskap, ja det är komplicerade saker har jag märkt nu på sistone. Speciellt när man inte bor när sina vänner. Det är svårt att hålla kontakten kontinuerligt, det blir att man ringer nån dag där och sen nån vecka senare en dag där. Det absolut viktigaste är att man inte börjar ta sina vänner för givet för då är det som gjort för att vänskapen ska ta slut. Jag kan känna att ibland tar mina vänner mig för givet. Jag försöker verkligen att inte ta någon av mina vänner för givet, jag ringer och fortsätter hålla kontakten och pratar om allt möjligt och hör vad dom har att säja. Jag vill inte bli en sån som tar mina vänner för givet, en sån som tror att deras vänner kommer vara vid deras sida oavsett hur dom blir behandlade.

Behandlad andra som du själv vill bli behandlad!

Jag tänker ofta på det ordspråket för det är så otroligt viktigt. Ofta känns det som att andra inte tänker så och tar allt för givet. att dom ska bli behandlade så jävla bra och sen behandla dom andra som skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0