uttråkad

Vaknade med huvudvärk idag, jippi. Fick iallfall sova till drygt 12 idag, gick och la mig runt halv tolv och släckte lampan 12 och sen två minuter efter ringer Carin och vi pratade i 1h 47 min ca. Så det vart ingen tidig natt för mig. Och jag har suttit vid denna dator i snart 4 timmar och det hjälper ju inte direkt mot huvudvärken, aja. Väntar på att pappa ska komma med den bärbara så jag kan ladda ner lite album medans jag har bredband. Ska iallfall lyxa till det idag och köpta en kebabsallad. Har ätit GI i en veckan nu och vägde mig igår och då hade jag gått ner 1 kilo på 6 dagar, rätt bra faktiskt. Så nu tycker jag att jag är värd en god sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0