Uppdatering

Skriver ett kort inlägg nu, har vakren haft tid eller ork till att blogga på ett tag nu. Jag kommer vara hundvakt nu i en vecka så då komemr det defenitivt mera inlägg. Har inte gjort någe speciellt denna vecka, jobbat hemma och varit hos psykologen. Samma som vanligt. Idag är det dock 6 månader sen branden, så man känner sig lite nedstämd idag. Ikväll blir det att vara hemma som vanligt och se film eller så. Just de, igår började jag med GI-dieten igen. NU fan ska jag vara duktig och hålla på länge. Jag vet att den dieten funkar så jag ser fram emot resultaten. Mitt mål är 10 kilo på 4 månader ungefär. Jag hoppas på mer, nu kommer jag kunna motionera mer då jag kommer bo inne i staden i en vecka. 

Nej nu ska jag kila, ska se The hills om jag nu inte redan sett det :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0