Okänd orsak

Idag ringde polisen ifrån Sala mig, och dom hade äntligen fått svar ifrån SLU (tror jag det var) angående proverna dom tog ifrån mtit rum. Dom skulle kolla om det fanns någon vätska som kan ha orsakat branden. Dom trodde det var min fake-lavalampa som jag hade i mitt rum. Men tydligen fanns det inget som tydde på att det fanns någon antändningsbar vätska i mitt rum. Så han sa att dom har inget mer att gå på, så dom kommer lägga ner fallet.

Jag har under dom här drygt 6 månaderna tänkt hela tiden på vad som kan ha orsakat att hela mitt rum stog i lågor och jag förlorade allt. Jag vill veta men ändå inte, jag vet inte vad som vore bäst. Vill man alltid veta orsaken till allt som händer? Nu måste jag börjar bearbeta att jag aldrig kommer få veta orsaken till detta. Leva i ovisshet tär på ens själ.




 
You dont know what you got until you´re missing it a lot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0