Let it out, and let me in

Ja nu har man suttit här sen igår söndags och vaktat hundar. Rätt soft jobb, kan bli lite uttråkande men som tur har man en dator och bredband finally!

Idag var jag på Ö&B och hittade två dekorationstallrikar för att ah tex ljus på, har redan en rosa men hittade en likadan fast gild och sen en annan som var helsvart emd stenar fastklistrade runt. Vilken ska man välja liksom? båda var hur snygga som helst. Tur jag har lite pengar nu för jag tog båda. Inte för  dom var direkt dyra men det kändes bättre nu när man kan spendera lite. Var inne i en ganska ny affär och hittade billiga små hello kitty berlocker som jag ska ha som mobilsmycke. Jag älskar när man hittar smått och gott för billig peng.

Aja har inget mer direkt att berätta, men skriver snart ett inlägg om bra musik jag hittat.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0