Framtiden

Just nu sitter jag och funderar på min framtid, skrämmande tanke för jag har ingen aning vad som kommer att hända. Visst är det spännande att inte veta men jag vill veta något. Jag ser gamla klasskompisar som verkar ha lyckats så bra
t ex jobb, utbildningar och bra socialt liv. Jag ska inte säja att jag inte är avundsjuk, klart jag är de. Vem vill inte ha lyckats med livet. Efter branden så satte mina framtidsdrömmar stop, jag vågar inte drömma om vad jag vill jobba med, vet knappt vad jag vill jobba med. Just nu ser jag bara det negativa i saker. Bor för långt bort, inget körkort eller pengar. Jag hoppas att 2009 blir ett bra år, jag behöver det så. Dom senaste åren har inte varit dom bästa, självklart finns det vissa saker som varit underbara men jag är så trött på att ha otur hela tiden. Jag är ju bara 20 år och redan har så mycket hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0