39 dagar kvar

För varje dag som går längtar jag mer och mer till den 23 februari. Jag hoppas jag får vara uppe i fagersta i en veckan lr så. Vill hinna göra så mycket som det bara går. Ska bli så kul att se Elins lägenhet för första gången IRL. Sen ska hon och jag åka och shoppa smått :P Sen om det går, hinna träffa Carin och se hennes nya hus och hälsa på hos hundarna och se om det kommit små valpar. Och sen inte glömma inflyttningsfesten om jag får vara kvar till helgen, fett nice med party!

Längtar


Kommentarer
Postat av: Elin

¨Japp men kan du inte komma så flyttar vi festen till en annan dag :P Ingen fest utan pimp liv! :D<3

2009-01-16 @ 15:57:08
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0