Update

Från och med imorgon kommer jag vara helt ensam tills på lördag kväll. Inget jag ser direkt fram emot men jag tjänar ju lite cash. Mamma och pappa ska till Spanien där det just nu är 12-14 grader (inte alls avundsjuk :P) Men är man flygrädd så är man. Ska iallafall ta hand om alla djuren, städa och tvätta kläder hela veckan sen så ska jag försöka motionera en del coh köra stenhårt med gi-dieten innan jag drar till fagersta på söndag. Får se om jag går ner några kilon, skulle inte vara helt fel. Jag hoppas att någon vänlig själ kan komma och hälsa på mig i huset så jag kan prata med någon. Ska ringa några samtal och se om någon vill komma. Nu är det iallfall bara 8 dagar om man räknar med idag tills den 23 feb och då kommer jag tatuera mig. I cant wait! Jag har väntat länge nog och vill inte vänta en dag längre. Nej nu har jag väl inget direkt mer att skriva om, livet rullar väl på mer eller mindre. Lite skit hit och dit är det men det är som vanligt. Nu ska jag kila för nu ska jag se på Simon och Tomas. I love!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska bli kul att ha min Liv i huset igen :D <3

2009-02-16 @ 22:11:45
URL: http://wolfeye.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken fin blogg du hade :)

2009-02-17 @ 13:28:41
URL: http://Http://Heea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0