Massage och plugg

Åh vad jag har längtat till min massage som jag ska få imorgon, en klassisk helkroppsmassage. Hoppas den är bra, för det var så länge sen jag fick massage och jag har aldrig testat helkropp förut.


Jag funderar på om jag ska börja plugga igen, är rätt sugen eftersom det går så trögt på jobbfronten. Men om jag ska plugga blir det antingen make up-och hårstylist eller bara make up. Fick en sms av Elin för idag att hon också var rätt sugen på att läsa det så vi kanske ska söka tillsammans. Det vore så sjukt kul att gå i skolan tillsammans igen och kunna umgås mycket oftare än nu. Men som sagt inget bestämt än måste kika runt på olika skolar och så men som sagt tanken finns kvar i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Japp vore kul om vi iaf kunde plugga på samma skola i någorulunda samma inriktning liksom :D

2009-02-10 @ 21:28:22
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0