Doktorn

Igår var jag hos doktorn för att kolla upp min migrän eller huvudvärk. Doktorn kom fram till att det liknade mer migrän pga av symtomerna och så. Skönt att hon tror på det iallafall, sen ville hon att jag skulle ta blodprov. Usch jag som hatar att ta sprutor men som tur gick det bra. Hon ville testa blodbrist och sköldkörtlen för att utesluta att det inte var någe av dom problemen. Sen skulle jag gå på synundersökning tyckte hon och jag fick tid idag kl 2, och det visar sig att jag är översynt eller vad det hette, var inge bra iallafall för hon sa att det är ofta det synfelet som gör att man får ont i huvudet så nu kommer jag bli glasögonorm, inte mig emot direkt jag är snygg i glajor :D Så nu kommer det svåra, att hitta dom bästa bågarna. Men det ska nog inte vara omöjligt, kommer lägga upp en bild på mig i glasögon så ni får se. Så nu komemr jag få testa glasögon och se om det hjälper mot migränen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0