Dagen

Idag har jag städat klart tvättstugan och det var superfin. Inga onödiga saker på golvet, och nu kan man öppna dörren och gå in :O Anders trodde inte jag skulle fixa det haha men det gjorde jag allt. Städade lite i köket, tvättade lukcorna lite, bänken och plockade disk. Har inget emot de nu eftersom dom har en dickmaskin, DISKMASKIN! Det har inte vi haft på typ 1,5 år. Karin och Anders överröser mig med snälla ord så jag vet inte hur jag ska bete mig. Dom är för goa!

Håller ju på och uppfostrar lite hundar och det är den nya illbattingen som är värst, idag bet han mig så det började blöda den rackaren. Aja lite blod, svett och tårar kanske det behövs, vad vet jag. Imorgon är det nya tag, klädkammaren står näst. Gick upp halv 9 idag och inte tagit någon tupplur under dagen heller, rätt stolt.

Ciao for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0