Tecken eller sammanträffande?

Idag har två stycken hört av sig till mig via telefon och msn, som inte hört av sig på flera månader. Hmm. Den ena hade olika bortförklaringar och det låter som det brukar vara dock ville den personen träffas i helgen. Jag vill såklart träffa personen men jag vet att det kan ändras fort från den andra personen. Den andra personen var jag bra kompis med men vi tappade kontakten efter branden. Den personen brukar jag bara höra av via msn och personen är inte ofta inne heller. Ska jag ta detta som ett tecken eller bara ett sammanträffande? Ska jag läsa mitt horoskop?


P.s Läste massa olika horoskop för väduren idag och inget stämde in på bekantskap, stog bara massa om jobbet. Och nu står jobbet rätt still :P D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0