Uppdatering

Ja tyvärr får rubriken heta så för jag kommer inte på någe bättre.  Jag visste att  någon gång under min bloggperiod skulle jag tröttna och det är de jag har gjort och delvis så har jag inte tid att skriva för jag har jobbat arslet av mig dom senste 6 evckorna lr vad det kan vara. Och har ma ingen egen dator kan det blir svårt. Och nej deta är inga ursäkter det är sanningen :P

Ja som sagt jag jobbar och står i. Vissar dagar går fort andra inte. Tjänar pengar känns superbra men sen vill man ju spendera lite också men det finns ingen att spendera dom med och det är så trist. Jag hoppas turen vänder för mina vänner och att dom också kan få tjäna mer så dom kan få ha lite kul! Ja Jag saknar mina vänner så otrligt mycket men just nu känns det väldigt jobbigt att ha dom långt borta och det känns som att jag ger men får inte lika mycket tillbaka. Men jag hoppas det vänder snart för annars ger jag upp.

Ja just nu känns inte livet så bra, inte så bra som det kunde vara men så är det ju aldrig. Det går jämt upp och ner. Men jag vill att det går upp nu igen, för bara några veckor sen var jag mycket gladare än på länge. Och då menar jag länge :)

Nej nu har ni fått en liten uppdatering, kanske blir flera man vet aldrig. jag kanske får upp bloggbehovet igen. Man kan ju hoppas ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0