Ulricehamn

Så nu är man i Ulricehamn. Vägen var rätt lång, 28 mil åkte vi. Men jag gillar att åka bil så det var ingen större fara. När vi var utanför Gränna så kom det en störtskur och vi var tvungna att stanna vid sidan av vägen för vi såg knappt inge. Lite läskigt faktisk medans andra körde för fullt. Kom hit på kvällen så det vart ingen utflykt eller shopping idag men vi får se vad som händer i morgon. Köpte en ursöt kruka på Ica en fyrkantig med en rosa elefant, jag kunde inte motstå. Har vunnit en till grej från Tradera, jag kan bara inte låta bli :P Det vart en till väska från make uo store, guld och svart är det. Ja jag fick den billigt med frakten ungefär 60 kroner eller så. Jag måste lära mig att tygla mig själv.

Nej nu får det räcka för idag, kanske skriver lite i morgon.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja när/om du får lägenhet då äre slut på shopping:/ då har man inte råd längre xD

2009-08-29 @ 10:39:50
URL: http://wolfeye.blogg.se/
Postat av: b&v

PAOW HAR SNOTT VÅRT KOLLAGE!!!



En av bloggsveriges största skandaler har nu slagit till.

PAOW.SE, en av Sveriges största bloggare. Har snott ett inlägg rakt av utav oss APIECEOFSISTERS.BLOGG.SE.

Ett kändis-kollage med kändisar när dom var unga och hur de ser ut idag.

SKANDAL AV PAOW!

http://apieceofsisters.blogg.se

2009-08-29 @ 11:15:57
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0