Shopping

Idga åkte vi in till Borås för lits shopping, först skulle vi till H&M:s typ outlet men det hade lagts ner. Riktigt tråkigt. Sen drog vi vidare till Knalleland och där gick jag i x antal affärer och hittade nästan ingenting. Riktigt tråkigt när man väl har pengar och vill shoppa hittar man nästan inget. Jag köpte i allafall två hårband och snoddar på hm, 2 jättesöta tablettunderlägg (en till katterna och en till bobban i min framtida lägenhet) sen köpte jag ett magnet-kom-ihåg block med tecknade hundar på, på lagerhaus vart det 3 doftljus med doft av bubbelgum, en bok (en shopaholics bekännelser) och en rosa plastmugg. Testade flera olika leggings men dom var för små, testade på gina stl xxl och dom var för små. Shit jag har ett par nu som har stl xl och dom är lite förstora tom. Ibland blir man riktigt trött på stl:arna. Så det vart inga kläder. Inte ens ett par skor som jag kikade på. Stor besvikelse! Får hoppas det blir mer shopping snart :D

Snart blir det god mat! Mums.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0