Förlorare

Ja som väntat, jag förlorade mot pappa i alfapet. Men det är som vanligt, han är bra på det. Har varit och hämtat upp ena mitt paket och det var min Balenciagaväska :) Nu längtar jag till mina två andra paket. Så roligt att beställa hem saker och få vänta på dom. Men jag har ju tålamod som en ja, jag har inge bra tålamod när det gäller roliga saker. Men så är det, man får snällt vänta för det går ju inte fortfarande om man blir sur.

Sitter och väntar på maten som snart är klar, potatisgratäng och kött. Mumsfillibabba! Jag är superhungrig. Sen blir det väl någon film. Om den är dålig kommer jag nog hit igen :P

Några till låttips vill ni väl ha :D
Eminem - Beautiful
Jordin Sparks - Battlefield
Beyonce - Sweet dreams
Gathania - Blame it on you
Kristina Debarge - Goodbye

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0